+31 88 262 44 00 info@ergo2go.nl

Winkelwagen

U hebt niets in uw winkelwagen.

Producten voor een gezonde werkplek. Gegarandeerd de laagste prijs! Voor 17.00 uur besteld, morgen gratis bezorgd

Bestel- betaal en verzendprocedure

Ergo2Go levert een weldoordacht assortiment aan hardware en accessoires voor de professionele computergebruiker die hoge eisen stelt aan zijn of haar werkomgeving en aan ergonomie.

Ergo2Go is een initiatief van een aantal ergonomisch specialisten en werkt hierbij samen met enkele toonaangevende producenten op het gebied van ergonomie. Ergo2Go heeft als doel een portal te zijn voor consumenten. Uiteraard kunnen inkopers en andere beslissers binnen bedrijven die op zoek zijn naar specifieke, betaalbare oplossingen rond computer-ergonomie terecht via onze webshop.

Ons doel is om op Ergo2Go producten te bieden, die tegen zeer scherpe prijzen worden aangeboden. Door het nogal fluctuerende aanbod kan dit per moment wijzigen. U vindt er speciale aanbiedingen (op=op), ergonomische producten onder de merknaam Ergo2Go en tal van andere ergonomische oplossingen. Zoals speciale ergonomische sets:

DOE ER UW VOORDEEL MEE !

 

Consumenten

Bestellen:

De spelregels voor particuliere bestellingen zijn helder. U kijkt via onze virtuele winkel welk product(en) u nodig heeft , stopt het in de winkelwagen, vult alle gevraagde gegevens in en bevestigd uw aankoop.

Betalen:

Daarna komt u op het deel waar u wordt gevraagd om uw betaling te regelen. Dit kan op alle manieren via iDeal, Paypal, Afterpay en Mastercard/Visa.
Zodra de betaling akkoord is bevonden door de desbetreffende bank of financiële provider is de aankoop tot stand gekomen en worden de bestelde goederen, dezelfde dag, via onze koeriersdienst verzonden.

Verzending

U krijgt hierover via uw e-mail adres direct een bevestiging zodat u weet dat alles in orde is en de goederen onderweg zijn. Over het algemeen zal de zending de volgende dag op het afleveradres worden aangeboden. In het bestelproces kunt u kiezen voor een afwijkend afleveradres.

 

Bedrijven, stichtingen en overheden

Bestellen:

  • Kan via onze website
  • Door het via email of fax sturen van een formele inkoopopdracht

Verwerking van uw bestelling

Na uw bestelling zullen wij uw opdracht direct verwerken en gereed klaar maken voor verzending dezelfde dag (geldt voor orders die wij voor 15.00 ontvangen). Omdat wij de producten zoals vermeld op de website op voorraad houden gaat de levering snel. Het kan zijn dat een artikel net even op is. We nemen dan contact met u op en geven indicatief een levertijd.

Factuur

Voor bedrijven is het mogelijk om op rekening te bestellen. Wij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen. Bij bestellingen met bedragen boven de € 10.000,- kunnen andere voorwaarden gelden. Bij orders met een hoge waarde zullen wij een creditcheck uitvoeren bij Graydon en inden nodig u informeren over de uitkomsten en onze aanvullende voorwaarden.

Verzending

U krijgt hierover via uw e-mail adres direct een bevestiging zodat u weet dat alles in orde is en de goederen onderweg zijn. Over het algemeen zal de zending de volgende dag op het afleveradres worden aangeboden. In het bestelproces kunt u kiezen voor een afwijkend afleveradres.

Vaste klantenkorting

Bij interesse in grote aantallen in één keer of in delen is het altijd mogelijk om een speciale prijs op te vragen of een klantenkorting in het vooruitzicht te stellen bij reguliere afnames.

BackTop