+31 88 262 44 00 info@ergo2go.nl

Winkelwagen

U hebt niets in uw winkelwagen.

Producten voor een gezonde werkplek. Gegarandeerd de laagste prijs! Voor 17.00 uur besteld, morgen gratis bezorgd

Retouren en verzending

Toch niet tevreden over uw product? Of is het stuk?

Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd. Van ons mag u tenslotte wat verwachten. Wat dat precies is, zetten we graag voor u op een rijtje.

  • 'Daarom' accepteren we ook als reden.
  • 30 dagen bedenktermijn op al onze producten.
  • Minimaal 2 jaar garantie op al onze producten.
  • Bij retour: je geld binnen 7 werkdagen terug.
  • Bij defect: in 90% van de gevallen heeft u binnen 3 dagen weer een werkend product in huis.

Toch niet blij met uw aankoop? Dan kunt u het product terugsturen binnen dertig dagen. Graag wel in indien mogelijk in de originele verpakking. Dus bekijk het product gerust zoals u in de winkel zou doen.

De voorwaarden waar de retournering aan moet voldoen

  • Als u een product retour stuurt, voeg dan een kopie factuur toe aan de doos en verpak het product goed.
  • De producten dienen indien mogelijk onbeschadigd te zijn.
  • De producten dienen compleet, incl. accessoires en handleidingen, en indien mogelijk in de originele productverpakking teruggestuurd te worden.
  • Ook de productverpakking dient zoveel mogelijk onbeschadigd te zijn.
  • De producten in productverpakking dienen vervolgens verpakt te worden in een transportdoos, stevig inpakpapier of noppenfolie, alvorens deze worden verzonden (dus nooit enkel in de productverpakking verzenden).
  • De kosten van retourneren zijn voor uw rekening. 

Retour te sturen producten kunt u, voorzien van een kopie van de rekening naar het onderstaande adres: 

Ergo2Go BV
Afdeling RMA
Vareseweg 43
3047 AT Rotterdam

Retour bij defect binnen garantietermijn

Als een product binnen de garantietermijn kapot gaat heeft u recht op vervanging dan wel reparatie. Het kapotte product dient eerst retour te komen.

  • U meld het defect via info@ergo2go.nl met een beschrijving en factuurnummer.
  • U ontvangt een Antwoordnummer om het defecte artikel gratis te retourneren.
  • Wij testen bij ontvangst het product en informeren u over de vervanging of reparatie.
  • Bij defect: in 90% van de gevallen heeft u binnen 3 dagen weer een werkend product in huis.

Levertijd

U kunt bij onze producten altijd snel zien welke levertijden we hanteren. Dit heeft met onze voorraad te maken. Als een product op voorraad is en u bestelt voor 17:00 uur, dan verzenden we het dezelfde dag nog en heeft u het in de meeste gevallen de volgende dag in huis. Uw bestelling wordt tijdens werkdagen aangeboden tussen 9.00 en 18.00 uur. Mocht u niet thuis zijn dan kunt u zelf een afspraak maken met onze transporteur GLS of uw bestelling ophalen op een van de 350 pakketshops van de GLS. 

Track&Trace

Pakketten verzonden per GLS pakketservice kunnen online getraceerd worden. Nadat uw bestelling is verstuurd ontvangt u een link naar het online Track & Trace systeem van GLS pakketservice. Door op deze link te klikken kunt u nagaan waar uw bestelling zich bevindt.\

Heeft u een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Info@ergo2go.nl

Ergo2go BV
Vareseweg 43
3047 AT Rotterdam

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar www.ergo2go.nl bij is aangesloten.

 

BackTop