Verzending en levertijd
Je kunt bij onze producten altijd snel zien welke levertijden we hanteren. Als een product op voorraad is en je plaatst een bestelling voor 16:00 uur, dan verzenden we het dezelfde dag nog en heb je het in de meeste gevallen de volgende dag al in huis. Jouw bestelling wordt tijdens werkdagen aangeboden tussen 9.00 en 18.00 uur. Als je dan niet thuis bent dan kun je zelf een afspraak maken met onze transporteur GLS of jouw bestelling ophalen bij één van de 350 pakketshops van de GLS.
Track&Trace
Pakketten verzonden per GLS pakketservice kunnen online getraceerd worden. Nadat jouw bestelling is verstuurd ontvangt je rond 18:00 uur diezelfde dag via email een link naar het online Track & Trace systeem van GLS pakketservice. Door op deze link te klikken kun je zelf nagaan waar jouw bestelling zich bevindt.
Heb je een klacht of ben je ontevreden?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals jij die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om jouw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
088-2624400
Ergo2go BV
Baileybrugweg 9
4941 TB Raamsdonkveer
Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kunt je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Ergo2Go BV bij is aangesloten.