Verzending en levertijd

Je kunt bij onze producten altijd snel zien welke levertijden we hanteren. Als een product op voorraad is en je plaatst een bestelling voor 15:00 uur, dan streven we ernaar dat we het dezelfde dag nog verzenden. Jouw bestelling wordt tijdens werkdagen aangeboden tussen 9.00 en 18.00 uur. Als je dan niet thuis bent dan kun je zelf een afspraak maken met onze transporteur DHL via de track&trace code of jouw bestelling ophalen bij één van de afhaalpunten.

Track&Trace

Pakketten verzonden per DHL pakketservice kunnen online getraceerd worden. Nadat jouw bestelling is verstuurd ontvangt je diezelfde dag via email een link naar het online Track & Trace systeem van DHL. Door op deze link te klikken kun je zelf nagaan waar jouw bestelling zich bevindt.

Heb je een klacht of ben je ontevreden?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals jij die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om jouw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

info@ergo2go.nl

088-2624400

Ergo2go BV
Baileybrugweg 9
4941 TB Raamsdonkveer

Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Ergo2Go BV bij is aangesloten.

© Copyright Ergo2go 2022. Alle rechten voorbehouden.